Dvd's van Queen, Journey, Dropkick Murphys, Flogging Molly, Santana, Red Hot Chili peppers, Triumph, Black Sabbath, Within Temptation, The Gathering, Nightwish eva
Beste Olga, nee, sorry geen interesse in deze dvd, EVEN EEN VERZOEK openbaar doen!
Wij hebben uw death metal platen overgenomen en betaald, helaas, u kunt geen pakketnummer van DPD ons geven om het te kunnen volgen, wegen problemen met uw mn mobiel.
Maar wij hebben ook sinds 25 mei u gevraagd onze platen te reserveren, u hebt al geprobeerd, dank ervoor, maar u ziet niet hoe het moet. Prima, gewoon; net zoals u bij deze advertentie deed: VERKOCHT Obscure Death Metal. Genoeg tot de dag dat we lp's hebben ontv.
Natuurlijk uw verzoek!, we gaan u meteen laten weten als we het vandaag ontvangen hebben!
Prettig weekend voor u en iedereen
Wij hebben voor iets betaald en zullen niet ervoor krijgen. feit, Dat is het ! DPD weet niets hierover. UW ANTWOORD "Wanneer een pakket ZONDER code op het pakket bij het distributiecentrum van DPD binnenkomt. Bv doordat het onleesbaar is door regen etc dan komt het op een stapel terecht die men niet in het systeem kwijt kan. Dan wordt dat pakket terug gestuurd naar de shop waar dat pakket vandaan gekomen is. "
Dat u ons geld terug gaat storten wanneer het pakket bij u terug is. ONZIN. dat zegt ook DPD. hoe lang?, wanneer?, u geeft geen telefoonnummer van de DPD parcelshop, geen referentie van verzending, green bewijs van de betaalde verzending? geen referentie van uw telefonische contact met DPD, geen etc.
Wat heeft dit met ons te maken,? . u hebt dit gedaan.
"Uw betaling wordt terug gestort zodra ik het binnen heb, maar ik garandeer dit u
Beste Olga, nee, sorry geen interesse in deze dvd, EVEN EEN VERZOEK openbaar doen! Wij hebben uw death metal platen overgenomen en betaald, helaas, u kunt geen pakketnummer van DPD ons geven om het te kunnen volgen, wegen problemen met uw mn mobiel. Maar wij hebben ook sinds 25 mei u gevraagd onze platen te reserveren, u hebt al geprobeerd, dank ervoor, maar u ziet niet hoe het moet. Prima, gewoon; net zoals u bij deze advertentie deed: VERKOCHT Obscure Death Metal. Genoeg tot de dag dat we lp's hebben ontv. Natuurlijk uw verzoek!, we gaan u meteen laten weten als we het vandaag ontvangen hebben! Prettig weekend voor u en iedereen
Wij hebben voor iets betaald en zullen niet ervoor krijgen. feit, Dat is het ! DPD weet niets hierover. UW ANTWOORD "Wanneer een pakket ZONDER code op het pakket bij het distributiecentrum van DPD binnenkomt. Bv doordat het onleesbaar is door regen etc dan komt het op een stapel terecht die men niet in het systeem kwijt kan. Dan wordt dat pakket terug gestuurd naar de shop waar dat pakket vandaan gekomen is. " Dat u ons geld terug gaat storten wanneer het pakket bij u terug is. ONZIN. dat zegt ook DPD. hoe lang?, wanneer?, u geeft geen telefoonnummer van de DPD parcelshop, geen referentie van verzending, green bewijs van de betaalde verzending? geen referentie van uw telefonische contact met DPD, geen etc. Wat heeft dit met ons te maken,? . u hebt dit gedaan. "Uw betaling wordt terug gestort zodra ik het binnen heb, maar ik garandeer dit u